ارزیابی و بررسی پرونده | هزینه وکیل در مشهد

ارزیابی و بررسی پرونده های حقوقی

در موسسه حقوقی داوری عدالت گستر ارزیابی و بررسی پرونده را فراهم آورده ایم که شما بتوانید قبل از انتخاب وکیل و عقد قرارداد وکالت  و شروع فرآیند وکالت در محاکم دادگستری، پرونده های قضایی خود را اعم از حقوقی، کیفری و خانواده، برای وکلای ما ارسال نمایید تا آنها پس از مطالعه آن و بررسی جوانب موضوع، هزینه، زمان، شرایط، فرآیند رسیدگی و میزان درصد موفقیت را به شما اعلام نمایند تا با دید بازتری تصمیم گیری نمایید.
ارزیابی و بررسی پرونده
ارزیابی و بررسی پروندهوکیل ارزیابی پرونده مشهد

قبل از انتخاب و شروع فرایند وکالت، شما می‌توانید پرونده حقوقی خود را جهت مطالعه و بررسی توسط وکلای پایه یک دادگستری ارسال کنید. وکلا هزینه، زمان و شرایط رسیدگی را به شما اعلام خواهند کرد.

ما میتوانیم مشکل حقوقی شما را بصورت تضمینی ارزیابی کنیم.

بررسی و ارزیابی پرونده های حقوقی و کیفری توسط وکلای متخصص و باتجربه مجموعه حقوقی دریافت پیشنهادهای کاری و مالی از سوی وکلا.
برای مشاوره حقوقی و راهکارهای حقوقی در خصوص بررسی و ارزیابی پرونده های خود با موسسه تماس حاصل فرمایید.

وکلای متخصص مشهد

همکاری بیش از ۲۰ وکیل پایه یک دادگستری مشهد در همه حوزه ها به صورت کاملا اختصاصی
بهترین وکیل در مشهد
وکیل خانواده
وکیل خانواده در مشهد
وکیل کیفری
وکیل کیفری در مشهد
وکیل حقوقی
وکیل حقوقی در مشهد موسسه حقوقی داوری عدالت گسترمشهد با بهره گیری از وکلای پایه یک دادگستری آماده ارائه انواع خدمات حقوقی و وکالت در مراجع حقوقی کیفری دیوان عدالت خانواده و  سایر مراجع حقوقی و اداری توسط وکیل و مشاوره حقوقی در مشهد می باشد.

هزینه وکیل در مشهد

حق الوکاله وکلا در مشهد چگونه محاسبه میشود؟

اصولا هزینه وکیل در مشهد و سایر نقاط ایران برای انواع چندگانه پرونده های قضایی مبالغ مختلفی را به عنوان حق الوکاله دریافت میکنند. از مهم ترین پارامترها برای تعیین میزان حق الوکاله وکیل میتوان به موارد زیر اشاره کرد.

نوع پرونده

به طور مثال پرونده های مالی و حقوقی به جهت درمیان بودن میزان معلومی از مال مورد مناقشه دارای میزان تقریباً معلومی از حق الوکاله میباشد که معمولا عددی بین ۶تا۱۰ درصد از ارزش ریالی پرونده را شامل میشود.اما در مورد پرونده هایی همچون دعاوی کیفری عموما میزان حق الوکاله بر اساس پیچیدگی های پرونده مورد محاسبه قرار میگیرد.

تجربه و سطح کاری وکیل

از دیگر پارامترهای مهم برای تعیین میزان حق الوکاله موضوع شخصیت کاری و حرفه ای وکیل میباشد که تاثیر زیادی بر میزان حق الوکاله و همچنین بر اقبال موکل برای احقاق حقوق کامل خود دارد. به طوریکه بسیاری از افراد حاضرند مقداری حق الوکاله بیشتری پرداخت نمایند و در عوض با خیال اسوده تری از بابت دفاع از حقوق خویش پای در محاکم قضایی بگذارند.
مدت زمان دادرسی پرونده:میزان پیچیدگی و حساسیت هر پرونده قضایی و تاثیر آن بر طول مدت زمان دادرسی پرونده نیز از دیگر عوامل موثر بر میزان حق الوکاله وکلا میباشد.

مشاوره حقوقی شبانه روزی ارائه شده توسط بهترین کارشناسان مؤسسه حقوقی مشهد
مدافع در زمینه های گوناگونی از ابتدا تا انتها به شما ارائه می شود.

موکل های ما مهمترین سرمایه ما هستند میزان رضایتمندی آنها و معرفی ما به دیگران خود بهترین تبلیغ است.

عدالت گستر

برای مشاوره با شماره های زیر تماس بگیر :

۰۹۱۵۴۴۲۶۰۰۴
۰۹۱۵۴۵۶۹۲۱۹

تـــــهــــران

۰۹۱۹۰۸۰۱۶۷۹

  ۰۹۱۹۶۱۲۸۷۲۵

  ۰۹۹۲۸۶۰۸۲۵۰

یک تیم حرفه ای شماست .

دکمه بازگشت به بالا